Všetko o nákupe

Najdôležitejším témam, ako sú spôsoby dopravy a platby, záruka a možnosti reklamácie alebo obchodné podmienky obecne, sme venovali samostatné stránky. Odpovede na ostatné otázky nájdete priamo na tejto stránke. A pokiaľ nie, napíšte nám.

Hlavné témy 

  1. Doprava a platba
  2. Reklamácia a odstúpenie od zmluvy
  3. Obchodné podmienky

Ďalšie časté dotazy

Páči sa mi tovar od značky, ktorú predávate, ale v e-shope DesignVille nie je? Je možné ho objednať?

Tovar na DesignVille zo sortimentu jednotlivých značiek starostlivo vyberáme. Pokiaľ sa vám od danej značky páči produkt, ktorý ste v našom e-shope nenašli, nezúfajte a kontaktujte nás. Dáme vám vedieť, či je možné daný tovar v DesignVille objednať.

Je možné tovar vidieť naživo?

Áno, máme showroom a predajňu v Brne, kde si môžete pozrieť skladový tovar a niektoré nainštalované kusy neskladového tovaru (osvetlenie, nábytok). Adresu, otváracie hodiny a kontaktné údaje nájdete na kontaktnej stránke.

Na našich webových stránkach sa snažíme poskytnúť čo najviac informácií aj o neskladovom tovare a radi vám zodpovieme akékoľvek ďalšie otázky o tovare alebo pošleme viac fotografií. Náš sortiment sa skladá prevažne z tovaru osvedčených značiek, ktorý sa môže pochváliť vysokou kvalitou materiálov a spracovania a na ktorý často existuje množstvo fotografií nielen od výrobcu, ale aj od nadšených zákazníkov.

Kedy mi tovar dorazí?

Tovar, ktorý máme skladom sa snažíme expedovať čo nejskôr, maximálne do dvoch pracovných dní po objednaní (dobierka) či po pripísaní vašej platby (online platba / prevod). U tovaru, který nemáme skladom, je uvedená orientačná doba dodania. Tú vám po objednaní skúsime vždy maximálne upresniť podľa aktuálnej situácie u dodávateľa.

5% zľava pre vás!

Newsletter

Odoberajte náš newsletter a získajte 5% zľavu.

Odoberať newsletter

Zavrieť