Všetko o nákupe

Najdôležitejším témam, ako sú spôsoby dopravy a platby, záruka a možnosti reklamácie alebo obchodné podmienky obecne, sme venovali samostatné stránky. Odpovede na ostatné otázky nájdete priamo na tejto stránke. A pokiaľ nie, napíšte nám.

Hlavné témy 

  1. Doprava a platba
  2. Reklamácia a odstúpenie od zmluvy
  3. Obchodné podmienky

Ďalšie časté dotazy

Páči sa mi tovar od značky, ktorú predávate, ale v e-shope DesignVille nie je? Je možné ho objednať?

Tovar na DesignVille zo sortimentu jednotlivých značiek starostlivo vyberáme. Pokiaľ sa vám od danej značky páči produkt, ktorý ste v našom e-shope nenašli, nezúfajte a kontaktujte nás. Dáme vám vedieť, či je možné daný tovar v DesignVille objednať.

Je možné tovar vidieť naživo?

DesignVille je najmä internetový obchod, prevažnú časť skladového sortimentu je však možné vidieť naživo v showroomu a predajni DesignVille na Vodovej ulici 68 v Brne.

K neskladovému tovaru sa snažíme poskytnúť maximum informácií na našich stránkach a radi vám odpovieme i na prípadné ďalšie dotazy k tovaru alebo pošleme viac fotografií. Náš sortiment z veľkej časti tvorí tovar osvedčených značiek, ktoré sa pýšia vysokou kvalitou materiálov a remeselného spracovania, a k nemu často existuje rada fotografií nielen od výrobcu, ale i od nadšených zákazníkov.

Za akých podmienok doručujete na Slovensko?

Na Slovensko doručujeme prostredníctvom kuriernej služby DPD alebo môžete tovar vyzdvihnúť v bratislavskej pobočke Uloženky. Pre Slovensko platí, že od 300 Eur máte dopravu zdarma.

V prípade, že sa rozhodnete pre doručenie na Slovensko prostredníctvom DPD, môžete zvoliť platbu kartou, platbu na dobierku alebo platbu predom bankovým prevodom. Po odoslaní vašej objednávky vám spoločne s "ručným" potvrdením objednávky zašleme faktúru, kde bude vyčíslený Váš nákup v Eurách.

Pokiaľ sa rozhodnete vyzdvihnúť tovar v bratislavskej pobočke Uloženky, môžete zaplatiť pri online objednaní (kartou alebo v internetovom bankovníctve) alebo bankovým prevodom (na základe informácií k platbe v Eurách, ktorú vám pošleme). Môžete tiež zvoliť možnosť dobierka a zaplatiť pri prevzatí tovaru hotovo.

Kedy mi tovar dorazí?

Tovar, ktorý máme skladom sa snažíme expedovať čo nejskôr, maximálne do dvoch pracovných dní po objednaní (dobierka) či po pripísaní vašej platby (online platba / prevod). U tovaru, který nemáme skladom, je uvedená orientačná doba dodania. Tú vám po objednaní skúsime vždy maximálne upresniť podľa aktuálnej situácie u dodávateľa.

Menu

Košík
0,00 €

Skryť košík

Nákupný košík je prázdny.

Skryť menu

Tento web používa pre analýzu návštevnosti a personalizáciu reklám súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie
Súhlasím