Reklamácia

Niečo sa pokazilo a je treba tovar reklamovať? Na tejto stránke vám poradíme, ako na to.

Reklamácia 

Celé znenie reklamačného poriadku je uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach predávajúceho.

Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru pri preprave

Pri preberaní tovaru si prosím zásielku starostlivo skontrolujte, či nemá porušený alebo poškodený obal. Pokiaľ je zásielka zjavne poškodená, zásielku nepreberajte.

Pokiaľ je tovar poškodený, i keď obal bol neporušený, kontaktujte nás neodkladne (v ideálnom prípade do 2 pracovných dní) na telefónnom čísle +420 730 899 214, kde spolu dohodneme ďalší postup. Súčasne spravte tiež fotodokumentáciu tovaru a obalu. Ponechajte si tiež obal i so všetkými výplňami pre neskoršie posúdenie oprávnenosti reklamácie.

Reklamácia v záručnej dobe

Tovar má minimálnu záručnú dobu 24 mesiacov (pokiaľ nie je na faktúre uvedená záručná doba dlhšia) a vzťahuje sa na výrobné vady. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia zásielky.

Reklamovaný tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom zašlite vo vyhovujúcom (najlepšie pôvodnom - nie je povinnosťou) obale na našu adresu DesignVille s.r.o., Netroufalky 797/5, 625 00 Brno - Bohunice, Česká republika. Zásielku zašlete ako obchodný balík, prípadne doporučene. Podací lístok uchovajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané balíky nepreberáme.

V prípade, že si nebudete postupom istí, kontaktujte nás e-mailom na claims@designville.cz alebo telefonicky na čísle +420 730 899 214, radi vám poradíme.

Adresa pre zasielanie 

DesignVille s.r.o.
Netroufalky 797/5
625 00 Brno - Bohunice
Česká republika

5% zľava pre vás!

Newsletter

Odoberajte náš newsletter a získajte 5% zľavu.

Odoberať newsletter

Zavrieť